2016/05/17

Europar Batasuneko asilo-sistema aldatzeko Europar Batzordearen proposamenak / Propuestas de la Comisión Europea para una reforma del asilo en la Unión Europea

Asilorako Europako sistema erkide bidezko, eraginkor eta jasangarrira bidean
Europako Batzordeak asilorako Europako sistema erkidea aldatzeko proposamenak aurkeztu ditu.
Asilo-eskaerak Europar Batasuneko Estatuen arteko banaketa bidezkoa, eraginkorra eta jasangarria sortu nahi du. Oinarrizko printzipio berari eutsiko dio, hau da, asilo eskatzaileek sartzen diren lehenengo estatuan aurkeztu beharko dute eskaera, betiere, beste estatu batean seniderik ez badute. Baina, hala ere, mekanismo berri honek bermatuko du Europar Batasuneko estatu kide batek ere bere asilo-sisteman neurrigabeko presioa ez jasotzea. Horrez gain,  oraingo EASO izeneko bulegoa (Asiloa Babesteko Europar Bulegoa) benetako asiloa-agentzia europar bihurtu nahi dute,asilo-sistema hobeto kudeatzeko eta migrazio irregularra eragozteko.

Informazio gehiago

Hacia un sistema europeo común de asilo, equitativo y sostenible
La Comisión Europea ha presentado propuestas de reforma del Sistema Europeo Común de Asilo, para crear un sistema más equitativo, eficiente y sostenible a fin de repartir las solicitudes de asilo entre los Estados miembros. El principio básico seguirá siendo el mismo: los solicitantes de asilo -a no ser que tengan familiares en otra parte- deberán presentar su solicitud en el primer país en el que entren, pero un nuevo mecanismo, más justo, garantizará que ningún Estado miembro se encuentre con una desmesurada presión en su sistema de asilo. Las propuestas de hoy también incluyen la transformación de la actual Oficina Europea de Apoyo al Asilo (EASO) en una auténtica Agencia Europea para el Asilo, a fin de reflejar su papel más desarrollado en el nuevo sistema y la consolidación de la base de huellas dactilares de la UE, EURODAC, para gestionar mejor el sistema de asilo y contribuir a atajar la migración irregular.

Más información

No hay comentarios:

Publicar un comentario