Administrazio elektronikoaren Benchmark 2020: pertsonentzat funtzionatzen duen administrazio elektronikoa
Europako Batzordearen "eGovernment Benchmark 2020" txostena argitaratu da.
Txostenak hobekuntza nabarmenak erakusten ditu eremu guztietan. Azken bi urteetan, neurtutako 36 herrialdeetako bakoitzak zerbitzu publikoen prestazio digitala hobetu du, ebaluazioan aintzat hartutako erreferentziazko lau puntuen arabera: erabiltzailearen esperientzia, gardentasuna, erraztaile teknologikoak eta mugaz gaindiko mugikortasuna. Hala ere, hobekuntza-eskala eta errendimendu orokorra nabarmen aldatzen dira.
Espainiak hazkunde etengabea lortu du azken urteotan, eta Europako batez bestekoaren gainetik mantendu da.
Benchmark de administración electrónica 2020: Administración electrónica que funciona para las personas
Publicado el informe “eGovernment Benchmark 2020” de la Comisión Europea.
El informe muestra mejoras notables en todos los ámbitos. Durante los últimos dos años, cada uno de los 36 países medidos ha mejorado la prestación digital de servicios públicos de acuerdo con los cuatro puntos de referencia considerados en la evaluación: la experiencia del usuario, la transparencia, los facilitadores tecnológicos y la movilidad transfronteriza. Sin embargo, la escala de mejora y el rendimiento general varían sustancialmente.
España ha conseguido mantener un crecimiento constante en los últimos años, manteniendo su posicionamiento por encima de la media europea.
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