2017/11/30

Administrazio elektronikoa. Kontzeptuak / Administración electrónica. Conceptos

Dokumentu elektronikoa

Modu elektronikoan dagoen edozein eratako informazioa da;euskarri elektronikoan artxibatuta egoten da, formatu jakin batean. Dokumentu hori identifikatu egin daiteke eta tratamendu berezitua izan dezake.

Administrazio-prozedura bati dagozkion dokumentu elektroniko guztiek osatzen dute espediente elektronikoa.
 
Documento electrónico es información de cualquier naturaleza en forma electrónica, archivada en un soporte electrónico según un formato determinado y susceptible de identificación y tratamiento diferenciado.

Los documentos electrónicos correspondientes a un procedimiento administrativo se agrupan en el expediente electrónico


Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika

Dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikak bere barnean biltzen ditu   erakundea definitzen duten orientabide edo jarraibideak. Erakundeak ezartzen du politika hori  berari dagozkion eginkizun eta jardueren araberako  dokumentu benetakoak, fidagarriak eta denboran zehar eskuragarri direnak sortzeko eta kudeatzeko.

Politika hori erakundearen mailarik gorenean onartzen da, eta erantzukizunak esleitzen ditu dokumentuak beren bizi-zikloan zehar tratatzeko programaren koordinazio, aplikazio, gainbegiratze eta kudeaketari dagokionez.

Asturias Printzerriko Batzar Nagusieetako dokumentu elektronikoak kudeatzeko politikari buruzko arauak dira  parlamentu batek egindako eta argitaratutako dokumentu elektronikoak kudeatzeko politika-eredu bat.  

Una Política de gestión de documentos electrónicos contiene orientaciones o directrices que define una organización para la creación y gestión de documentos auténticos, fiables y disponibles a lo largo del tiempo, de acuerdo con las funciones y actividades que le son propias. La política se aprueba al más alto nivel dentro de la organización, y asigna responsabilidades en cuanto a la coordinación, aplicación, supervisión y gestión del programa de tratamiento de los documentos a través de su ciclo de vida.

Ejemplo de política de gestión de documentos electrónicos elaborada y publicada por una institución parlamentaria


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