2017/07/26

Liburutegien aldeko manifestua / Manifiesto a favor de las bibliotecas

El escritor Iban Zaldua, en el Manifiesto a favor de las bibliotecas que publica en su blog, valora el cambio operado en las bibliotecas para convertirse en instituciones cada vez más abiertas y orientadas a la sociedad. Confiesa  que se ha pasado al “bando” de las bibliotecas. Y enumera 11 razones para estar a favor de ellas. 

 
Liburutegien aspaldiko erabiltzailea naiz, baina aitor dut gero eta gustukoagoak ditudala; esango nuke garai batean liburu denden zaleago nintzela, baina adinarekin, eta manifestu honetan zehar agerian jartzen saiatuko naizen bestelako arrazoiengatik, biblioteken bandora pasatu naiz neurri handi batean. Agian izango da liburutegiek (handiek, ertainek eta txikiek) eman duten jauziagatik, urte hauetan guztietan, fitxategi astunen atzean (eta, maiz, funtzionario ez bereziki lagunkoien traba egiteko joera zela eta) gotortzen ziren erakunde erlatiboki hermetikoak izatetik, gizarteari begira geroz eta irekiago aritzera, eta erabilgarritasunaren aldetik askoz ere espazio irisgarriagoak bihurtzera. Nik uste dut merezi duela liburutegia defendatzea, hau bezalako manifestu xume batekin sikiera: zergatik egon liburutegien alde?

Guztia irakurri ibanzaldua.wordpress.com blogean

No hay comentarios:

Publicar un comentario